måndag 16 maj 2011

Bloggpaus :(


Hej!

Det var längesedan jag var här inne och det var egentligen inte alls meningen att det skulle bli en så lång bloggpaus. Fy, tiden bara rinner iväg och jag hinner inte riktigt med. Jag längtar så otroligt mycket till semestern så att jag bara kan vila och småpyssla lite i torpet. Min ork just nu är lika med noll och jag hoppas verkligen att sommaren ska ge mina nya krafter :)

Den här badtunnan hade gärna fått flytta till oss på landet, det hade verkligen varit helt underbart att kunna krypa ner och bara njuta :)

(Lånad bild från Sverigetunnan)

Hoppas ni andra har det bra och njuter av den underbara
tiden som vi har just nu :)

KRAM KRAM






5 kommentarer:

  1. Ibland hinner man inte med att göra allt. Jag har märkt att jag inte heller har tid och ork att göra inlägg eller följa andra bloggar på samma vis som jag gjorde för ett tag sedan.
    Hoppas att du snart känner dig på topp igen:)

    Stor kram Helena

    SvaraRadera
  2. Det där känner jag igen - tiden bara rinner och orken saknas. Det är så mycket måsten om våren att man knappt hinner hälften av allt man önskar. Då är det lika bra att backa lite och vänta tills orken infinner sig!

    ha det gott!
    KRam
    Cathrin

    SvaraRadera
  3. Ja visst längtar man efter semester just nu, jag har nedräkning.... åker till Spanien efter midsommar. Ja en badtunna är schysst, det skulle man ha på tomten.

    Kram kram
    Johanna

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte lätt att få tiden att räcka till med allt, känner igen mig där... Badtunnan ser supermysig ut, skulle gärna sätta mig och koppla av i en sådan :)))

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Känner med dig,jag är usel just nu på att göra inlägg på bloggen, men ibland så har man helt enkelt inte orken att hålla igång, och jag säger som en annan bloggerska och vän till mig sa "orkar man inte eller vill inte så måste man inte" ;)
    Hoppas att allt är bra med dig annars.
    Kraam ifrån mig

    SvaraRadera