söndag 10 april 2011

Grillfest :)

God kväll!

Vilken underbar helg det har varit. Vi har hunnit med massor med trevligheter tillsammans med fina syster och hennes pojkar. Vi var förbi min pappa på lite grillning och deras grill sjöng verkligen på sista versen :) Dessvärre gör nog även vår grill det. Högst upp på min grillönskelista står den här godingen :D






(Bilderna är lånade från Grillbutiken)

Nu ska jag bara sätta mig och njuta av det sista av den här helgen och ladda inför sista veckan innan påsklovet :)

Fortsatt Trevlig kväll!

Kram Kram



3 kommentarer:

  1. Ja, idag kan man inte klaga med dryga 17 gr!! Grillväder kanske, för oss blev det vår första utefika:)

    Ha en skön kväll!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Väldigt fin grill =) Förstår att du vill ha en sån,färgen är ju hur fin som helst oxå!
    Det är ju så gott att grilla,lätt och gott ;)
    Vi hade så varmt och skönt hör idag så vi satt ute på altanen och åt lunch.
    Hoppas att du haft en mysig helg.
    Kram sara

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!
    Jag tänkte vaddå "W"?? Hihi;)

    Vilken snygg grill! Vi har en stor Weber (svart) som vi tog fram förra helgen och grillade lite korv:)

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera