tisdag 1 mars 2011

Lantligt eller star wars kalas?


Hej!

Japp, då var vi inne på ännu en sjukdag. Lillskrutten har haft rysligt ont i öronen i natt och vi är lika trötta båda två idag. Man känner sig så hjälplös n
är de har så ont och man ingenting kan göra :( Men nu verkar det ändå som det vänder. Hoppas, hoppas vi är friska tills på torsdag så jag hinner jobba en dag denna veckan iaf.

Till ngt roligare :) Snart nalkas det 7 årsdag för "Fialotta" och det innebär ju såklart KALAS :)
Problemet är bara att jag och hon inte alls har samma syn på själva utformningen av kalaset. Jag vill gärna ha ett kalas som går lite mer i pastellfärger och lantlig stil. Den här tårtan hade gärna fått pryda border :)


Tror ni det går hem hos en
7 åring? Svar: NEJ!


Hon vill ha STAR WARS och åter STAR WARS. Hur kommer det sig? Jag har iaf gett med mig lite, det är ju trots allt hon som fyller år! Så jag beställde en tårtbild med Star Wars på Tradera och hoppas att jag kan kombinera våra olika önskemål så att båda blir nöjda :)

Hoppas ni Alla får en Trevlig eftermiddag och kväll!

Kram Kram

3 kommentarer:

  1. Ja, mamma vill en sak och dotter en annan.
    Är det endast ett barnkalas, då kan hon ju få välja. Ska man ha ett för släkten sen så kan ju lilla mamma få lägga sig i lite mer;)
    Blir säkert ett bra val tillslut.
    Vad önskar hon sig då?

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jag mår lite bättre, men långt ifrån bra. Det tar tid med denna förkylning!

    Min yngsta leker med mina gamla barbies, Playmobil, utklädningskläder mm. Blandar detta med bilar och Lego. Han fyller 8 på söndag.

    Det jag menar är att ibland har de perioder när de gillar olika saker. Själv var jag en tjej som gillade rosa och rött, men gillade att åka bobb snabbt på vintern haha!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Klart hon ska ha star wars!! : ) Så får du ta den andra när du fyller år. Inte alltid lätt när man vill en sak barnen något annat.

    Tack för utmärkelsen!! Det värmer.

    Kram Kia

    SvaraRadera