måndag 28 februari 2011

Sjukstuga

Hej!

Så var det en ny vecka igen :) Vi är så klart sjuka och får hålla oss inne. Jag har egentligen inte alls tid att vara hemma från jobbet. Men H kan ännu mindre vara hemma från sitt, så det är bara att göra det bästa av det hela :)


Vi har iaf haft en jättemysig helg hemma i Lidköping tillsammans med min syster och hennes barn. Jag fick den söta skålen av min gulliga syster. Hon ser inte alls charmen i alla fina gamla saker som finns på loppisar, utan föredrar mer IKEA. Men hon vet iaf att jag gör det :)


Jag önskar så att jag hade haft fina gamla trägolv i mitt hem. Men det går ju tyvärr inte :( Jag får njuta av mina fina trägolv i torpet på sommaren ist. Men det känns så otroligt långt kvar tills dess just nu...


Nu ska jag fixa lite eftermiddagsfika till mig och barnen så vi blir lite piggare :)
Sedan ska jag sätta min och bläddra i mitt
Bokrea-fynd jag gjorde förra veckan :)

Kram Kram



4 kommentarer:

  1. Då får ni också krya på er!
    Det är så trist med dessa förkylningar, men jag minns inte när jag sist var det...

    Vilken fin skål du fått, jätte söt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. God kväll!

    Hoppas att ni kryar på er!
    Vi är inne på vårt femte vecka så nu tycker jag att det ska vända eller hur!
    Fina bilder och du har så fint!
    Ha en fin vecka och krya på er!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för besöket och kommentaren på min blogg.
    Alltid skoj med nya besökare.

    Nu står du med på min lista av deltagare i utlottningen. Ska försöka hinna med dragningen i morgon.

    Ha det gott!

    Monika

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!
    Vilken söt skål, vad bra att ni inte har samma smak du och din syster;)

    Hoppas ni kryar på er!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera