fredag 25 februari 2011

Ljuvlig skolplansch

Hej!

Vart tog den här dagen vägen? Varför springer alltid tiden iväg när man är ledig, kan man ju undra :) Vi har iaf bara en slappardag utan större planer. Tvättning och städning, men annars inte mycket. Kom på att jag aldrig visade mitt Tradera fynd. Det är en underbar skolplansch som får pryda mitt vardagsrum :)


Jag är verkligen kass på olika blomsorter, men jag tycker väldigt mycket om att
vara ute i skogen och omge mig med naturen.
Men visst är blommor underbart :)

Tanken är att det ska stå ett alldeles underbart Olivträd på den där stolen :)
Får hoppas att det blir snart....

Kommer man från Västergötland kan man inte annat än
att tycka om den tåliga blomman Ljung :) När jag var lite så bodde jag på ett ställe som hette Ljungheden. Jag låter namnet tala för sig själv :)

Hoppas ni Alla får en riktigt bra helg med massor med Godis :)

Kram Kram


5 kommentarer:

  1. Jag tycker också om ljung, det är så fint när det blir alldeles lila på hösten. Jättefin skolplansch du har.
    Önskar dig en mysig fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin plansch!! Det är något visst med de gamla skolplanscherna!! Och olivträd är så fina, jag planerar att köpa ett själv nu till våren/sommaren :)

    Stoooor kram och trevlig helg!

    aka

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!
    Vilken fin skolplansch!

    Ja, lite fler inredningsbutiker på Allum vore inte helt fel:)

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Vilken söt plansch!
    Har aldrig sett sådana på loppisar och då har jag varit iväg på väldigt många den senaste tiden;)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Charmiga de där gamla planscherna! Har själv några stycken. Hade gärna haft en med fiskmotiv också!=)

    Ha en fin vecka!

    Kram camilla

    SvaraRadera