onsdag 23 februari 2011

Nu vill jag ha Sol och värme!!!

Hej!

Vilken vecka det har varit och är kanske jag ska säga. Fullt hus hela helgen och fulltös på jobbet. Kan man bli annat än helt slut :) Jag har knappt orkat öppna datorn överhuvudtaget. Men jag har iaf hunnit med att shoppa en massa trevliga saker. Fast de har jag inte hunnit fotografera än tyvärr. Här på nätet ser jag att det hänt massor med trevliga saker som jag missat.

Jag har fått äran att mottaga en
Award
från Helena med den underbara bloggen Ord & Känsla

Tack underbara du! Jag blir så otroligt Glad!

Tanken med den här utmärkelsen är att uppmärksamma
favoritbloggar med färre än 100 följare.
Jag håller på det tills i morgon, sedan skickar jag den vidare
till fem av mina favoritbloggar :)



Ja, det är precis vad jag behöver. Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Så idag var jag och "FiaLotta" och köpte oss en sparbössa som vi ska ha att spara till en egen semester. Bara jag och hon.


Vi har pratat om det så länge jag och hon. Men jag är lite feg! När vi är ute och reser är det alltid min man som sköter rubbet. Jag behöver bara haka på. Men visst borde vi väl klara av att åka på en charterresa jag och hon själva?


Måste såklart berätta att jag hade turen att bli den lyckliga vinnaren i utlottningen hos

HOS BOLLAN/DET VITA HEMMET!

Kika gärna in hos henne om ni inte redan gjort det, hon har ett jättefint
blogg med mycket detaljbilder

Nä, nu måste jag sova!

Kram Kram





2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du vunnit och även fått en Award! Det tycker jag du är väl värd:)
    Kul att du blev så glad, det var inte svårt att välja. Jag tycker vi "funnit varandra" här i bloggvärlden!!
    Ja, jag blev ju själv lika glad när jag fick min;)

    Jag ska iväg några dgr med barnen, de har ju sportlov nu. Vi ska till mina föräldrar.
    Ha dé bra!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej tyvärr har jag inte fått din adress då min mobil mail inte funkar 100 alla gånger så om du mailar mig igen ska jag skicka din vinst. Kramizzar bollan

    SvaraRadera