torsdag 24 februari 2011

Biobesök och Award

Hej!

Idag har faktiskt hela familjen varit på bio tillsammans. Det är ju pinsamt, men det är faktiskt första gången vi går alla tillsammans. Bättring på det området eftersökes! Vi var iaf på den super söta filmen Trassel. Jag har aldrig varit på ngn 3D film innan, men jag får nog erkänna att jag föredrar vanlig plattfilm. Men det är säkert en vanesak :)

(Bilden är lånad från sf)

Jag fick, som jag skrev igår, en Award av gulliga Helena med den underbara
bloggen Ord & Känsla,
och jag är så otroligt glad över det. Det värmer otroligt att det finns så goa människor här ute i bloggvärlden :)

Jag har ärligt inte en susning hur jag ska veta om det är en blogg med fler eller färre följare än 100, så med risk för att göra helt fel är är det dessa underbara bloggar vill jag skicka denna fina
utmärkelse/award vidare till:



Reglerna för Liebster Award är enkla:

Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar,
som har mindre än 100 följare.


Awarden går vidare till de fem du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en avdina favoriter och att de har utvalts till Liebster award.
Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem,och fem av hennes/hans favoritbloggar med mindre än 100 läsare.

Nu ska jag krypa ner och sova!

God Natt




3 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen
    Har hört mycket bra om den filmen, mysigt och gå hela familjen. Tack goa rara för awarden, jag är dålig på sånt. Ett tag var det otroligt många i omlopp så jag valde bort dom. Följare har jag 298, men det är inte lätt för dig och veta. Blir så klart glad att du tänker på mig. Idag är jag ledig, tyvärr börjar det snöa här nu.
    Stor kram och ha en fin helg
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    har inte sett filmen men vill se den,den verkar vara mysig =)
    Grattis till din award,har oxå fått några men ja jag vet inte riktigt heller vad man ska göra med dom ibland ;)
    Hoppas att din helg blir trevlig,själv ska jag jobba vilket ska bli ganska skoj för nu har det kommit in massa nytt roligt i butiken som jag inte sett =)
    Ha det så bra!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du! :-) Uppmärksamhet och kommentarer som värmer och inspirerar! Ha en jättebra helg! Kram Anna

    SvaraRadera