onsdag 16 februari 2011

Gårdagens kvällsfika

Hej!

Igår blev det lite Våfflor till kvällsfika. Det tycker jag man kan få lyxa till det med, när det är sportlov och vi är lediga :)


Jag älskar verkligen min Dualitvisp som jag fick sist när jag fyllde år. Det är så otroligt snygg design på den och så harmonisk färg.


Jag invigde min House doctor slev som jag ropade hem på Tradera för ett ta sedan. Det har så fin vårfärg och just nu känns det som att man bara vill omge sig med massor med fina vårfärger :)


Det svåraste är att ta kort på kvällen när det inte är tillräckligt med ljus :/ Men men, våfflorna var uppskattade av familjen iaf :)


Jag passar på att Önska Er Alla en Trevlig Helg
redan nu eftersom vi ska ha besök från Goda Vänner från Örebro hela
helgen och jag inte kommer ha så mycket tid att blogga:)

Kram Kram



9 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Mmm vad gott med våfflor!
    Din Dualit är jättefin, jag har en likadan fast svart:)

    Ha en trevlig helg med Vännerna!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Gud va gott med våfflor! Har precis själv ropat hem en sån där house doctor slev på tradera, men inte fått den än. Håller tummarna för att den är bra - för den är helt klart somrig och fin! :)
    Ha en fin dag! Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Vad gott med våfflor och vilka underbara köksredskap du har!
    Verkligen fin visp, slev och skålen är ju sååå härlig!! Var har du köpt den?

    Ha en fin helg, nästa vecka har vi sportlov här och barnen är lediga.
    På lördag ska vi ha kalas.

    Stor kram Helena

    SvaraRadera
  4. Åhh vad sugen jag blev på våfflor. Det var länge sedan man åt det.

    Är lite avis på din Dualit :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Du har en liten överraskning inne hos mig;)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Grattis du vann tävlingen på min blogg! Så om du mailar till adress till mig ska jag skicka i väg vinsten så fort jag kan. Mailadress: jejo02@hotmail.com

    kramizzar

    SvaraRadera
  7. Men du vad gott det där ser ut!!! Mums med våfflor!! Tror jag ska slå till med såna jag med en dag framöver! Håller med, superfin visp!!! Jag gillar skålen med!

    Stooor kram aka

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vad gott det ser ut med våfflor. En Dualite är något jag också vill ha! Endera dagen ska en sådan bli min :) Och en vattenkokare, och en brödrost... ja ja drömma kan man ju. Fin blogg du har!
    Hälsn Linda

    SvaraRadera
  9. Är helt hundra på att jag skrivit kommentar nr 2 hos dig, men är det så att du måste godkänna inlägget först?
    Du har en liten överraskning hos mig om du tittar under inlägget "Skickar vidare Awards"!!

    Kram på dig!
    Från Helena

    SvaraRadera