fredag 4 februari 2011

Äntligen fredag och ledig dag :)

Hej!

Denna veckan har verkligen varit intensiv på jobbet. Vilken tur att det är fredag idag och att jag och M är lediga då :)

I helgen är det tänkt att jag och H ska jobba på uppe på vinden. Vi har inrett den så vi idag har Ls rum med en liten walk in closet där uppe och ett tv-rum. Och så är det det där kontoret som aldrig blir klart :) Egentligen är vi ju inte i så stort behov av det och därför blir det ju aldrig klart :( Men om vi ska kolla på hus så är det ju fördel om vi ser till att bli färdiga med lgh först.

Så det ska vi ägna vår helg åt :)


Förra helgen latade vi ju oss bara i sköna sängar och myste efter härliga dagar i skidbacken. Vi behövde verkligen det hela familjen.


Det var så härligt våriga kuddar på sängarna i stugan så jag kunde inte låta bli att ta lite kort på dem :)


Igår när jag åkte från jobbet när klockan var 17 så var det fortfarande ljust ute. Hela kroppen bubblar av lycka över att äntligen få uppleva lite vårljus. Visst, det kommer säkert massor med snö igen. Men det där speciella ljuset är helt underbart :)

Jag har hunnit pyssla lite i veckan och har börjat måla min kabeltrumma. Det var på tiden. Men den är långt ifrån klar. Så jag ska väl försöka slita mig från alla er andras fina bloggar nu och pyssla lite här hemma :)

Trevlig fredag!


6 kommentarer:

  1. Nu är det snö här igen, borta är de härliga vårkänslorna för en stund igen:(

    Vilka fina kuddar det var i stugan.
    Verkligen vårliga!

    Vad kul att du är på god väg med kabeltrumman. Ska bli jätte spännande att se resultatet sen!
    Jag ska väl också slita mig härifrån och äta frukost och sen måla i hallen. Vi har en bit kvar sen vi gjorde en utgång till nya tvättstugan.

    Ha en skön fredag/helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    I natt hade det snöat igen..hoppas det smälter bort fort:)

    Det låter härligt med en ledig dag, själv sitter jag på jobbet och har tråkigt, det är såå segt här idag:)

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Visst är det härligt med fredagen och helgen!
    Vi ska också försöka fixa här hemma!

    Ha en riktigt trevlig helg!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Det var fina vårkuddar, och några dagar har det känts som vår. Fast imorse hade vi en liten snöstorm, men sen sken solen igen.
    Kramar och trevlig helg
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Men oj vad mycket du hunnit med - imponerad!! Verkligen helt suuuuperfina kuddar, underbara färger och fin design!! Ska bli spännande att se din kabeltrumma också!! Jag har dragits med en eländig förkylning i veckor men nu börjar det sakta vända så i morgon ska jag faktiskt våga mig ut på långfärdsskridskor för första gången på länge, ska bli hääärligt!! Hoppas på fint väder :))

    Kramizar till dig från mig!
    /aka

    SvaraRadera
  6. Åh, så spännande att se hur kabeltrumman blir :)

    // Dessi - Home and desire

    SvaraRadera