söndag 6 februari 2011

Äntligen är Kabeltrumman färdig!

Hej!

Hoppas ni haft en bra helg. Här hemma har vi fått riktigt mycket gjort. Slängt nästan en hel kärra med skräp på tippen. Hur kan det bli så mycket skräp jämt? Och så är jag Äntligen klar med med målningen av Kabeltrumman och såhär blev det :)


Tänk att det kan bli så fint med lite vit färg!


Det borde ju sitta en bukett med vita Tulpaner i den där vasen. Men det har inte min man förstått att det skulle passa väldigt bra ;)


Ni får ha en fortsatt trevlig söndag!

Kram Kram


5 kommentarer:

  1. Det blev ju jätte fint! Ett bord vid en läshörna. Du måste vara nöjd!!

    Vi håller på i hallen och ska snart måla, sen kommer det bilder på resultatet.
    Har haft en bra helg med Melodifestival, som jag gillar mycket;)

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Tack för din fina kommentar hos mig, vad glad jag blir:)

    Kabeltrumman blev ju jättefin!!

    Ha en mysig kväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Så fint det blev, vit färg gör verkligen under. Letar också efter ett sådant "bord" som jag tänkte ha i trädgården, där får det nog förbli omålat. Fast först ska ja ju lägga beslag på ett bara! Må så gott!

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  4. Vad fint!! Vad duktig du är som målar och fixar. Jag har en massa målarprojekt hemma som väntar, men ibland orkar man bara inte...

    Gillar kudden i bakgrunden också.

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  5. Den blev jätte läcker!! Bra jobbat.
    / Kia

    SvaraRadera