tisdag 11 januari 2011

Smeg

Var det någon mer än jag som såg på "Familjen Annorlunda" igår? Förvisso arbetar jag med barn och har dem runtomkring mig både hemma och på jobbet. Men jag blir så otroligt fascinerad av dessa familjer med så många barn. En av familjerna firade bröllopsdag och den otroligt smakfulla mannen gav en SMEG diskmaskin i rosa till sin fru.


(Lånad från Bagaren och Kocken)

Är det bara jag som tycker man får vårkänslor av den här läckerbiten? Den har verkligen en underbar glassrosa färg :)


(Lånad från Bagaren och Kocken)

Fast skulle jag önska så skulle en sådan här få flytta hem till mig :) Kanske jag varit en lika bra fru som hon i programmet så jag kan få en i Bröllopspresent ;)

Trevlig kväll och ta det försiktigt i halken!

Kram Kram

14 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar!

    kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Hej & Tack för din fina kommentar hos mig!
    Mmmmm vem vill inte ha en sån...nja inte jag iaf, hihi! Ah det kostar ju inte att drömma!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt med lite färg ibland;) Även fall vi älskar vitt så kan även vi tycka att lite färg kan förgylla tillvaron lite, speciellt nu i dessa tider då det finns så mycket vitt både ute och inne;) Tack för de fina orden på vår blogg, önskar dig välkommen åter. Vi kommer med all säkerhet att besöka dig igen;)

    Önskar dig en sagolik Onsdag

    SvaraRadera
  4. Godmorgon!

    Hoppas att du får en bra dag!
    Visst skulle man kunna ta en sån diksmaskin!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Det är fina grejer dom har, ett sånt kylskåp skulle jag vilja ha också.
    Ha en fin dag
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Kul att du kikade in till mig = ) och tack för jättego kommentar! De där diskmaskinerna är sååå läckra! Vårkänslor har jag inget emot i all snö = )!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  7. Hej!

    De är verkligen supersnygga, skulle också kunna tänka mig en sådan! Jag kan också förundras över hur man kan klara så många barn, tycker jag har fullt upp med tre:))

    Ha det fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Det hänger på utrustningen - helt klart. Jag önskar mig både kylskåp och frys i smeg - annars tänker då jag inte bli någon drömfru. ;)

    Ha en fin onsdag!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  9. Fint med pasteller! Tack för din kommentar.
    Kan jag lägga dig i min länklista?

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  10. Hej Anna!
    Jag såg oxå Familjen Annorlunda o satt o klappade händerna av förtjusning när jag såg den rosa Smegen!!:) En sån står högt på min önskelista! Vår gamla diskmaskin har sjungit på sista versen länge nu.tyvärr vill inte sambon ha en Smeg, han tycker de är alldeles för dyra..

    Ha det gott!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Tack för din kommentar hos mig. Och för tipset! :) Jag ska absolut pröva att ha lite silverglitter i nästa gång jag sådana ljuslyktor. Skulle nog varit fint till julen. :)

    Ha det gott!
    //Johanna

    SvaraRadera
  12. Jättefina, härligt med pasteller, tycker de ser så läckra ut Smegs varor, kylskåpet inte minst!! Ett sånt skulle jag gärna vilja ha :-) Ha en fin torsdag. Kraaam Paula

    SvaraRadera
  13. Jag såg inte programmet med Smegs grejer är som karameller. De är så fina att ha-begäret blir jobbigt att stå emot.

    Ha en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  14. http://vindsromantik.blogspot.com/

    De har verkligen fina köksmaskiner, och färgerna är bara ljuvliga.
    Jag ser att du gjort semlor... det får jag nog göra till helgen.

    Tack för ditt besök, du är så Välkommen åter.
    Önskar dej en underbar dag
    /Kramar
    Maggan

    SvaraRadera