onsdag 12 januari 2011

Sjuk liten Kille

Idag är jag och min lilla skrutt hemma från förskolan. Han är inte alls bra min lille kille. Men man får passa på och mysa iaf :) Eftersom hans stora syster skulle iväg till skolan blev det ingen sovmorgon.


Men en lång härlig stressfri frukost hann vi med och det gillar deras mamma :) Min man är iväg på resa i jobbet och tog tyvärr med sig MIN kamera. Men vad kan passa bättre är lite inspirationsbilder med det vackra porslinet från GreenGate


Den här känslan vill jag ha varje frukost resten av mitt liv
Önska kan man ju alltid göra ;)

(Samtliga bilder är lånade från Syster Lycklig)

Jag älskar verkligen det handgjorda porslin från danska GreenGate
som kan mixas och matchas på randen och tvären.

Hoppas ni alla får en bra dag!

Kram Kram

4 kommentarer:

  1. Hoppas lill-killen är bättre idag, det är många olika baciller i omlopp nu. Och visst är Greengate härligt, man blir glad av deras färger och mönster.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. En härlig långfrukost - det är lyx det! Och härliga Greengate, det kan man inte få för mycket av. :-)

    Hoppas du har en fin torsdag!

    SvaraRadera
  3. tack för påhälsning och kommentar!
    kram tillbaka
    Magnus

    SvaraRadera
  4. Men usch vad trist med bacilusker, har ju måååånga av dem jag med ;) Suuuperfina inspirationsbilder på greengate-porslin, vårigt så det förslår!! Vad roligt att du vill vara med i min utlottning :)) Jag håller tummarna så de blir alldeles vita!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera