torsdag 13 januari 2011

Projekt som aldrig blir av....


För över ett årsedan så surfade jag in på den otroligt fina bloggen Vita nyanser och såg hur fint det var med en vitmålad kabeltrumma som bord.

(bilden är lånad från Vita Nyanser)

Jag kände att en sådan MÅSTE jag bara ha. Min man var snäll och frågade en av hans vänner om han hade en kabeltrumma "över". Så snabbt och "lätt" stod där en kabeltrumma till mitt förfogande. Det mest förargliga är att den fortfarande står på vår balkong och väntar på den där underbara vita färgen. Detta måste det bli ändring på!

På lördag när mannen kommer hem får han lov att lyfta in min Kabeltrumma i värmen, så den får torka. Sedan ska här målas vitt :) Och lika bra måste ju vara att måla allt det andra som också ska målas på samma gång!

Natti Natti!

2 kommentarer:

  1. Ja ibland kan det vara så... många idéer, men lite tid :-)
    Hoppas att målningen blir av nu då.

    Trevlig helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det kommer att bli, och till en billig peng! Lika bra att måla allt på en gång, när penslar och färg ändå är framme!

    Ha en skön fredag!

    Kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera