måndag 3 januari 2011

Kökshyllan

Tänkte att ni skulle få se lite av min kökshylla idag. Några av sakerna är
små fynd från sommarens loppis besök.


De fina gamla flaskorna är loppisfynd :)



Jag har surfat runt mycket på er andras bloggar
och mycket inspiration får man :)
I våras såg jag på den fina bloggen Hemma på Kråkered en
mandelkvarn och kände genast att jag också skulle vilja ha en sådan.
Jag hittade min på en loppis i Lidköping och jag blev säkert toklurad.
Men nöjd är jag iaf :)



De små gamla medicinburkarna är så söta och passar bra att ha i glaskupan.



Extra roligt är det att burkarna kommer från mina hemtrakter.



Jag älskar verkligen Änglar :)
Dem ska ni få se mer av en annan dag.

Hoppas Ni haft en lika trevlig dag som Mig!

Kram Kram



7 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Fint på din hylla =)
    Jag har oxå en mandelkvarn, min är turkos och kostade 25:- när jag köpte den så jag tror jag gjorde ett fynd iaf =)
    Hoppas att du får en fortsatt trevlig vecka.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Kul med loppis, såna där gamla flaskor är fint att ha framme.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Fint med pillerburkar. Har nästan likadanan, fint att ha dem i kupan. Kommer du från Lidköping alltså....inte långt från min lilla stad Hjo.

    Tänk när loppisarna kör igång på allvar igen, kul!

    Ha de bra Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så fint du har det på hyllan, och visst är det fint med änglar.....

    Ha en fortsatt trevlig vecka!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Hej Anna!
    Vad fina saker du har på din hylla!
    Visst får man mycket inspiration här i bloggvärlden, jag såg en mandelkvarn hos Julias vita drömmar och ville sen själv ha en:)

    Ha en mysig kväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej Anna
    Kul att du tittade in hos mig..
    Välkommen in i blogg världen.
    Man hittar så många goa vänner.
    Flaskor med porslinkork e ju såå fina
    Passar på & önskar dig en fortsatt trevlig vecka
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  7. Heej!
    Kvarnarna kan man hitta för en tia men dom flesta vet att dom är poppis och tar betalt därefter.... Jätte fint på hyllan!
    Och tack snälla för din kommentar!!
    Kram Erika

    SvaraRadera