söndag 2 januari 2011

Te är livets dryck


Av alla drycker i världen så är det te som jag tycker om allra mest. Te av alla dess sorter. Svart te är nog min favorit, men rött, grönt och vitt slinker allt ner med lätthet de också. När jag fyllde år för ett tag sedan så var, kanske inte helt oväntat, presenternas tema med stor betoning på te :)


Här är ett av de teer jag fick av mina arbetskollegor. Det kommer från
Bagaren och kocken som är en av mina favorit affärer. Den ligger nära
mitt jobb, så det blir lätt ett och annat besök där :)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n men en kopp rykande te!

Jag önskar er alla ett försenat

GOTT NYTT ÅR!!!

6 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Gott nytt år till dig oxå, hoppas du hade en trevlig nyårshelg!

    Visst är det gott med te, speciellt den här årstiden:) Kusmis téer är så goda o så har de ju så snygga burkar oxå.

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. En dag utan thé skulle inte gå, jag dricker 3 ggr om dagen. Är dålig på och testa nya sorter, det skulle jag nog göra.
    Ha en fin söndagkväll
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Tack detsama, Gott nytt år till dig med!
    Tack för din hälsning hos mig, alltid kul med nya bekantskaper. Är själv ingen teälskare men försöker att lära mig:) Fin burk.

    Nu blir det soffan för mig med.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hallå!

    Kikar in och önskar dig en fin dag!

    Härlig blogg du har! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Jag gillar också te och den där sorten har jag tänkt prova flera gånger, men än har det inte hänt.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Håller med, the är verkligen supergott! Min favorit heter Kustfägring, mumma...

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera