onsdag 26 januari 2011

Alla badrum ska visst ha en SAVON tvål ;)


Hej!

Tack för alla gulliga kommentarer :) Ni är verkligen så snälla och det värmer jättemycket. Och givetvis är det så, antingen tycker man om en blogg och då stannar man eller så gör man det inte och då får de väl leta vidare :)

Idag tänkte jag visa lite av mitt badrum. Tyvärr
har vi bara ett och dessutom är "tvättstugan" också där. Det är en av anledningarna till att vi funderar på om vi kanske ska flytta. Ja, det står ju inte och faller på badrummet kanske, men det är iaf en av anledningarna :)


När vi flyttade till vår lägenhet så rev vi ut hela lägenheten och gjorde om. Vi gjorde badrummet väldigt klassiskt så det både skulle hålla över tid och passa många olika smaker om vi skulle sälja någon gång. Vi får väl hoppas vi tänkt rätt :)


Det finns en Mäklarfirma som heter Alvhem, har ni varit inne hos dem ngn gång? Homestyla är det minsta man kan säga att de gör :)


Det är lite roligt för nästan alla lägenheter som de säljer har en SAVON tvål och en blomma på handfatet i badrummet.

Hyllorna i badrummet är förtillfället svarta. Jag har tröttnat lite på det. Men det är så mycket annat som ska målas. Så de får förbli svarta ett tag till :)


Det är viktigt att veta vart man är :)


Här ligger min dotters alla hårsnoddar. Det är så mycket lättare att hålla ordning på dem nu när det finns en bruk att lägga dem i. Fast om jag ska vara ärlig brukar den fyllas på varje gång vi varit i Ullared :)

Nu ska jag ge mina små barn lite kvällsmat och läsa saga för dem. Just nu är det Sune som gäller. Många tokiga saker händer den där familjen Andersson :)

Trevlig kväll!









7 kommentarer:

  1. Vad fint!!
    Jag tycker det var snyggt med svarta hyllor.

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Godkväll! Har jobbat som en tok och inte hunnit titta in hos dig på länge. Och här har ju mycket hänt, även om du varit sjuk. Ser att vi har en hel del gemensamt! (Fast vi bloggare är rätt lika) Förstår att det är lite tufft med ett badrum, jag är tokigt glad över att vi faktiskt har två som var renoverade när vi flyttade in för två år sedan. Tyvärr inte i riktigt min smak, men ändå. ;)

    Ha det gott!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!
    Ert badrum är ju jättefint, så snyggt och stilrent:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Vad smakfullt och trevligt inrett badrum!
    Man blir alltid inspirerad av andra när man ser hur de har det. Vi renoverade vårt stora badrum för säkert 8 år sen, nu skulle man inte valt teracotta kanske...
    Lilla toan med dusch är från 80-talet med en plastmatta överallt i ljusblått.
    Ja jag behöver inte säga mer!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Mycket stilrent och fräscht badrum tycker jag! Klassiskt. Perfekt val av kakel! Jag tycker hyllorna är snygga också i den färgen de är!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Hej igen!

    Du har en rolig utmaning hos mig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Det ser ut att vara jättefint. Ngn Savon tvål har jag inte hemma. Men väl smink från Make up Store :-)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera