onsdag 29 december 2010

När man tycker olika


Jag är van att få bestämma allt som har med inredning att göra, vilket jag är väldigt nöjd med. Min man är snäll och genomför mina önskemål utan några större invändningar. Men så har jag ett dilemma. Jag har fullkomligt kört över min son (som är 4 år) när det gäller hans önskemål om sitt rum. Han har verkligen fått ett såååååå fint rum tycker hans mamma. Med en fin schablon bil av tapet på den ena väggen och en fondvägg som är blå vit randig på en annan. Hans fina dopgåvor får stå i hans fönster och det är ren och skär lycka tycker mamman. Tyvärr är vi inte alls överens. Han hade velat ha blixten tapeter och star wars saker högt och lågt. Och så fick han inte det. Undra om han kommer få men för livet :P

Hoppas ni alla får en trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar