onsdag 29 december 2010

Lite smått impulsiv....


Under den sista tiden har jag varit så fruktansvärt trött. Och jag vet att jag inte är ensam :P Så nu när julen är över och jag haft några lediga dagar hade jag tänkt att jag bara skulle vila upp mig så jag kan vara en pigg och glad fröken på jobbet och piggare mamma hemma. Mitt stora problem är dock att så fort jag får ledig tid så kommer jag på massor med nya projekt här hemma. Så också denna gången. Sagt och gjort och nu har mitt sovrum börjat få en ny makeover. Ska visa bilder när det är klart.

Funderar på vad jag ska ha för gardiner i fönstret? Jag vill nog ha hissgardiner, men mitt fönster är 110cm brett och det är väldigt få som är just den bredden. Har dock hittat några godingar :) Som den här:

Japoneese


(Lånad bild från www.mixin.se)

eller dem från Himla,
så enkla och fina.

Ebba

Rakel

(Båda bilderna är lånade från www.frapp.se)

Jag har nästan bara helt vita gardiner i mina fönster. Jag har försökt med en mängd olika. Men det slutar alltid med att jag byter tillbaks till mina vita. Vi bor mot skogen och det blir lätt lite mörkt annars. Så Ebba, du är helt klart välkommen hem till mig :)

Nu ska jag sova så jag orkar måla färdigt i morgon!

1 kommentar:

  1. Ebba får gärna flytta hit också, vita hissgardiner är toppenfint. Hoppas du hinner klart med målandet idag. Här är det lite visset, börjar få ont i halsen, har lyckats smitta sonen också. Men med lite tur missar vi inte festligheterna imorgon.
    Önskar dig ett riktigt
    GOTT NYTT ÅR
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera