tisdag 28 december 2010

Nu är julen slut :)


Hej och Välkommen hit till mig! Jag är ny inom det här med bloggande. Jag har funderat och funderat så länge om jag ska våga mig på att starta en egen blogg och nu känner jag att det är dax. Ni får ha lite överseende nu i början att jag inte så någon större stjärna på detta. Men jag ska verkligen göra ett försök :)

Ja, så är den där efterlängtade julen slut. Och om jag ska vara ärlig så är det lika skönt varje år. Nu önskar jag bara att våren ska komma och alla de underbara färgerna som det brukar innebära. Tänk alla tulpaner som ska få fylla våra hem. Av alla blommor är vita tulpaner mina favoriter. Jag brukar säga det lite i förbigående till mina man. Men han förstår aldrig de där hintarna. Så jag brukar få köpa dem själv....

Ni får alla ha en fortsatt trevlig vinterdag!


10 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt när man får ta fram våriga tulpaner efter jul :-). Kaffeburken du frågade om kommer från min butik och så har jag skrivit på själv. Den finns inte inne nu, men kommer under våren.

    Kram, Anette

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med en ny blogg! Välkommen till bloggvärlden & lycka till ♥.

    Jag kikar gärna in här igen!
    Kram/Jes

    SvaraRadera
  3. Hejsan och välkommen till Blogglandia, det gjorde du rätt i som började blogga. Det är jättekul! Och visst längtar man till vår, men just nu känns det lite avlägset.
    Ha det gott
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Välkommen, kul med en ny blogg.
    Jag längtar också till våren nu. Efter att julen är över kan det verkligen bli vår.
    Min favoritblomma är ranunkel.

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  5. Men oj, råkade jag trilla in på en helt ny blogg!! Så spännande, välkommen ska du vara! Jag är inte så gammal i blogglandia själv heller!

    Kraaaam aka

    SvaraRadera
  6. En sån tur att du tog steget till sist - att blogga är otroligt kul! Och det är en lätt beroendeframkallande värld...;)

    Jag är också väldigt glad i vita tulpaner. Men får oftast köpa dem själv.

    Lycka till nu med bloggandet!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  7. Hej hej!
    Välkommen till bloggandet =)
    Det kommer säkert att gå bra...
    Jag älskar oxå tulpaner,men ja min sambo är likadan,,...jag jobbar ju som florist så han tycker väll att jag kan köpa mina blommor själv *fniss*
    Lycka till nu med bloggandet så hörs vi säkert av igen.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Trillade precis som någon just sa in på en helt ny blogg! Vad skoj, jag upptog precis mitt bloggande själv!

    SvaraRadera
  9. Hej igen! Ang. din fråga i min blogg, jag tycker inte min sovrumstapet gör rummet mörkt. Tapeten är ljus botten vilket ger ett ljust och fräscht intryck. Lycka till med både blogg och fix i stugan !!

    Kraaaam aka

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Vad kul med en ny blogg! Välkommen till vår lilla del av Blogglandia:)

    Du undrade om tapeterna, de i matrummet är ganska mönstrade men de känns inte så mörka eftersom vi har så mycket fönster i det rummet, sedan är ju halva väggarna vita (bröstpanel).

    God fortsättning!
    Här kikar jag gärna in igen!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera