lördag 19 mars 2011

Vinst

Jag älskar verkligen mornar. Ja, eller inte de stressiga när man ska lämna barn och iväg till jobbet :P Men när man är ledig och bara kan vara :) Jag tycker om att vakna tidigt och ta det lugnt med en kopp te och bara mysa. Och det har jag gjort idag :)
Ok, det kanske lite förtidigt att
vakna kl.7 :P

Jag hade turen att vinna utlottningen hos Bollan med bloggen Det vita hemmet :) Och i veckan fick jag paket :D


Jag älskar paket :)



Paketet var så fint inslaget att jag knappt ville öppna det..



Ja, nu hoppas vi verkligen att våren vill komma till oss och STANNA!



Vinnsten var den här fina handduken från Bruka Design och ett sött litet underlägg :)



Tack än en gång för den fina vinsten :)

Hoppas ni alla får en underbar söndag!

Kram Kram

6 kommentarer:

  1. Stoooooort grattis! Vilken jättefin vinst!! Såå fin färg också!! Jag älskar också paket :))

    Önskar dig en skööööön och solig dag!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Åh Bruka har ju så mycket fint, grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  3. Det var väl en underbar vinst!
    Lyllos dig och få en sån fin handduk och underlägget var jätte snyggt också!!

    Kram på dig!
    Helena

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten! Håller med om att sådana där mornar är värda att ta vara på. Men man måste nog vara morgonpigg för att verkligen uppskatta det. Eller småbarnsmamma... ;) (Tur jag är bådadera)

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten, så fina saker du vann!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!
    Hoppas allt är bra med dig!
    Grattis till vinsten hos Bollan, jättefina saker du vann:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera