söndag 27 mars 2011

Jag tror jag är kär ;)

Hej!

Förra helgen var verkligen en underbar helg:) Vi hade turen att få tillbringa den uppe i Stockholm. Ibland är det inte så dumt att ha en man som jobbar på helgen. H jobbade och jag och barnen förlustade oss på stan. När vi var där uppe vid jul så var jag inne i den fina butiken Bruka Design. De har många otroligt fina saker i sitt sortiment. Så nu hade jag redan innan vi kom upp bestämt mig för att köpa de fina "skålarna" med texten Gafflar, Knivar och Skedar. Först gick vi till den affären vid NK, men där fanns bara Skedar. Så de som arbetade i affären var snälla och ringde över till den andra affären och hörde efter som Knivar och Gafflar fanns där. Och det gjorde det :) Så det var bara till att börja leta!



Den här (eller iaf ngn liknande modell) måste verkligen flytta in i torpet. Det är ju perfekt med rotting så inte de där små mössen, som envisas med att bo där på vintern, biter sönder dem :)

Det blev inte så mycket annat inhandlat än de fina "skålarna", men jag är otroligt nöjd! Även dessa ska få flytta in i mitt lilla Torp.

(Bilder lånade från Bruka Design)

Nu ska jag ge mina små troll lite frukost och sedan ska målarbrallorna på :)


Hoppas ni alla får en underbar Lördag!

Kram Kram

1 kommentar:

  1. Konstigt att jag missat det här inlägget, såg det först nu!
    Bruka Design har verkligen fina saker. Har inte varit i deras butik i Sthlm dock.

    Ikväll blir det fest, var inte igår.
    Ska bli såå kul!!

    Ha en skön helg!
    Stor kram Helena

    SvaraRadera