onsdag 16 mars 2011

Datatrubbel

Jiiippppiiii.......

äntligen är jag ute på nätet igen :D Nätet har inte funkar och jag har bara varit inne snabbt på jobbet ngn enstaka gång och kikat och sett att det händer mycket spännande här i bloggvärlden, Roligt!

Mindre roligt är att min dotter har ont i magen idag och vi får vara hemma och VABBA igen :( Trist både för dottern, plånboken och mitt jobb som skulle iväg på konsert idag....
Jaja, ingen ide att deppa för det, då får jag chans att läsa i kapp här ist och det kan ju behövas :)


Jag och min fina syster firade hennes födelsedag i Köpenhamn. Hon är löjligt förälskad i Twilight filmerna och givetvis var det ett måste att fira med lite tårta innan vi begav oss :)


Min syster är verkligen en "tjej-tjej" och älskar rosa och lullull, så i år fick det helt enkelt bli rosa bubbel i lyxförpackning :)

Hoppas Ni alla får en underbar dag :)

Kram Kram





1 kommentar:

  1. Vilken tur att du löst dataproblemet. Har saknat dig här:)

    Vilken fin tårta, har sett en halv film i den serien. Rosa gillar även jag. Min dator, mobil, morgonrock, mysdress mm!

    Ha en fin dag i solen!
    Kram Helena

    SvaraRadera