måndag 14 februari 2011

Alla ♥- dag

Hej!

Hoppas ni alla haft en underbar Alla ♥- dag med massor med Kärlek :) Själv har jag ägnat hela eftermiddagen åt att baka till helgen. Vi ska få besök av våra vänner från Örebro i helgen och då behövs det mycket fika :) Det ska bli så mysigt att de kommer, det blir allt för sällan!

Idag tänkte jag att mitt inlägg skulle gå i Kärlekens färg och vad passar då inte bättre än mina nyinköpta Calou Träskor :)


Egentligen är inte rött min färg.


Men Jag verkligen Älskar dem och de kommer passa
såååå bra när jag ska vara torparfru i sommar :) Jag längtar så otroligt mycket till torpet nu. Snälla bli vår nuuuu!!!


Hoppas ni alla får en fortsatt Trevlig
Alla hjärtans dag

Kram Kram

7 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Tack för fina ord hos mig:)

    Vilka snygga träskor du köpt,härligt röd färg!

    Hoppas du haft en riktigt mysig Alla Hjärtans Dag!

    Kraaam Jenny

    SvaraRadera
  2. Så fina skor du har, tänk när det äntligen blir vår och du har dom vid torpet. Det är sånt man behöver dagdrömma om för och ta sig genom febr.
    Valentinkram till dig vännen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Men vad söta träskor, jätte fina!!
    Har en kompis som säljer såna i sin lillstuga.
    Vilken Alla Hjärtans Dag det har varit.
    Fick en jenasklänning av min man, choklad och fina kort av barnen gulligt skrivna med glitter och hjärtan;)

    Jag har oxå bakat i veckan. Vi ska ha kalas för alla tre grabbarna på lördag.
    Hälsa Ö-o:arna till helgen!

    Hjärtliga kramar Helena

    SvaraRadera
  4. Ja jag kan då inte komma på något mer passande än att visa dina ljuvliga träskor en sån här dag, som hand i handske :) Så himla fina!! Jag har också röda träskor men från Moheda, de är lite mer matta i materialet - så fräscht på sommaren tycker jag!

    Lycka till med baket!

    Stor kraaaam aka

    SvaraRadera
  5. De är sååå fina! Och vad snygg kabelvindan blev!!!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  6. Ohhh så fina, och vilken underbar färg!! Kram Paula

    SvaraRadera