lördag 22 januari 2011

Jag trodde outlet skulle vara billigt :(

God kväll :)

Nu är jag hemkommen från Lidköping. Vi hann med både Iittala outlet och loppis. Men jag blev grymt besviken på outleten! Ska inte det vara billigare? Tydligen inte, för vinglasen jag vill ha var till och med dyrare där än på Cervera.

Dom otroligt fina glasen jag vill ha är

Essence Vitvinglas från Iittala

Jag tror jag beställer dem på Royal Design istället där de är riktigt billiga om man jämför med OUTLET

(Bilden är lånad från 56kilo.se)

Vet ni inte vad ni ska äta ikväll? Då är det värt att göra ett besök hos 56kilo.se som tipsar om massor med god mat och snygga bilder!

Fortsatt Trevlig Kväll!

Kram Kram



7 kommentarer:

  1. Jag reagerade likadant när jag var där i somras, men trodde att jag inbillade mej, men då är det alltså så... Lurigt, gäller att ha koll på prislapparna! Vinglasen är fantastiskt vackra, hoppas du kan fynda lite nån annanstans//kram maria

    SvaraRadera
  2. Ska endast ha den på jobb då för där hinner jag ändå aldrig äta ngt ;)
    Så spännande att se resultatet av kabeltrumman!!
    Kram Git

    SvaraRadera
  3. Låter mycket konstigt att en outlet är dyrare än ex Cervera!?
    Jätte snygga glas, Iittala har mycket fina saker!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. De där glasen är grymt snygga. Förstår att du inte köpte dem... konstigt med outlet som är dyrare än affären?!

    Ha en fortsatt bra helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. guuu så tråkigt att det kan vara så. Hoppas att du får tag i dina fina glas. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt vackra glas, de skulle gärna få flytta hem till mig med!! Trist att det inte var några bra priser...

    Ha en skön söndagkväll!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Exakt den reflektionen har jag också gjort efter några besök på Ittalla outlet. Det är lite lur att det ska vara billigare.

    Ha det gott

    SvaraRadera